Gastenboek
Verhalen van onze gasten
Wil je graag weten hoe andere gasten hun verblijf bij ons hebben ervaren, of wil je ook graag een berichtje achterlaten? Bekijk hier onder ons gastenboek.
Hartelijk bedankt dat weer zo fijn ontvangen zijn .We hebben weer zo fijn genoten van het lekker ontbijt, van de kamers en gastvrijheid van jullie.
Fleur en Wilco zeker tot de volgende keer.
Gr janus en marga