Gastenboek
Verhalen van onze gasten
Wil je graag weten hoe andere gasten hun verblijf bij ons hebben ervaren, of wil je ook graag een berichtje achterlaten? Bekijk hier onder ons gastenboek.
Zeker een aanrader. We hebben genoten van de gezellige ambiance, de mooie kamer met een heerlijk bed en mooie inrichting . Je voelt je er welkom en meteen thuis. Dank jullie wel voor de fijne minivakantie en we komen snel nog eens terug.
Liefs David, Chantalle en Max