Gastenboek
Verhalen van onze gasten
Wil je graag weten hoe andere gasten hun verblijf bij ons hebben ervaren, of wil je ook graag een berichtje achterlaten? Bekijk hier onder ons gastenboek.
Kerstavond bij familie op Siblu de Oase doorgebracht. Daarna heerlijk en comfortabel overnacht bij B&B/pension Bellefleur "om de hoek". Prima kamer en geweldig ontbijt. Leuke ambiance. En dat ons hondje ook welkom was, is natuurlijk heel fijn.