Gastenboek
Verhalen van onze gasten
Wil je graag weten hoe andere gasten hun verblijf bij ons hebben ervaren, of wil je ook graag een berichtje achterlaten? Bekijk hier onder ons gastenboek.
1 overnachting geboekt van zondag op maandag.
Heel netjes verzorgt en mooie locatie.
Gezellig achtertuin waar je in alle rust wat kan drinken.
Ontbijt was ook goed verzorgt.
Zeker voor herhaling vatbaar!