Gastenboek

Verhalen van onze gasten

Wil je graag weten hoe andere gasten hun verblijf bij ons hebben ervaren, of wil je ook graag een berichtje achterlaten? Bekijk hier onder ons gastenboek.

Schrijf een nieuw berichtje voor ons Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Joey Joey uit Etten-Leur schreef op 15 juli 2025 om 08:20
1 overnachting geboekt van zondag op maandag. Heel netjes verzorgt en mooie locatie. Gezellig achtertuin waar je in alle rust wat kan drinken. Ontbijt was ook goed verzorgt. Zeker voor herhaling vatbaar!
Even geduld...