Gastenboek
Verhalen van onze gasten
Wil je graag weten hoe andere gasten hun verblijf bij ons hebben ervaren, of wil je ook graag een berichtje achterlaten? Bekijk hier onder ons gastenboek.
Fleur en Wilco,
Wat hebben we een heerlijk verblijf gehad in Maison Bellefleur aan het eind van het jaar. We voelen ons erg welkom, lekker geslapen en het ontbijt is heerlijk.
Renesse is een plaats om nog eens terug te komen. 💛 Bedankt 🙏🏼