Gastenboek
Verhalen van onze gasten
Wil je graag weten hoe andere gasten hun verblijf bij ons hebben ervaren, of wil je ook graag een berichtje achterlaten? Bekijk hier onder ons gastenboek.
Mijn broertje, zusje en ik hadden het erg naar ons zin. Er was een HEERLIJK ontbijt, de bedden waren erg lekker en de mensen waren aardig (en de douche was lekker warm en niet lauw, een persoonlijke plus). Zeker een aanrader!