Gastenboek

Verhalen van onze gasten

Wil je graag weten hoe andere gasten hun verblijf bij ons hebben ervaren, of wil je ook graag een berichtje achterlaten? Bekijk hier onder ons gastenboek.

Schrijf een nieuw berichtje voor ons Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Johan Roks Johan Roks uit Antwerpen schreef op 12 mei 2023 om 12:33
Ons verblijf deze week in Maison Bellefleur was in een woord super. Ontvangst door de super vriendelijke Wilco en Fleur gaf direct een thuis gevoel. De ligging is heel goed (net buiten de drukte maar je wandelt in een paar minuten naar het centrum van Renesse), parkeer gelegenheid op het eigen terrein. De kamer was heel aangenaam en comfortabel, goed ontbijt en je kunt gebruik maken van de mooie tuin. Tevens konden we onze fietsen in de schuur en daar ook opladen. Echte aanrader !!! Nogmaals bedankt Wilco en Fleur !
Even geduld...