Gastenboek
Verhalen van onze gasten
Wil je graag weten hoe andere gasten hun verblijf bij ons hebben ervaren, of wil je ook graag een berichtje achterlaten? Bekijk hier onder ons gastenboek.
Fleur en Wilco
Bedankt voor het fijne ontvangst en verblijf in jullie b&b we hebben wederom ontzettend genoten bij jullie .Het is zeker een aanrader waard bedankt en tot de volgende keer.